http://mototun.pl/forum/
Siemka jestem tu nowy i chciał bym przedstawić moje Piaggio NRG z rocznika 1999. Zakupiłem go 17.05.2009r od starszego pana który o niego dbał tak jak ja teraz. Silnik jest podobno seryjny wersji sp. Dziwi mnie to czemu silnik seryjny potrafi osiągnąć 100-105km/h na prostej i czy montowali takie silniki w budzie NRG. Cylinder i wydech na pewno jest seryjny bo są znaczki Piaggio, gaźnik jest o średnicy 17,5 firmy Weber, na wariatorze i sprzęgle nie ma oznaczeń. Sprzedawca mówił że on jest po niemieckim tuningu (sprowadził go z Niemczech) ale gdy zaczął się zemną kłócić że gdy się odpala na kopa skuter to się trzyma tylni hamulec to stwierdziłem że się kompletnie nie zna na skuterach a tym bardziej na tuningu. W skuterze był wymieniony pasek napędowy na Hebo i czujnik temperatury. Gdy rozbierałem plastiki do lakierowania to znalazłem czip taki jak jest używany w Niemczech do blokowania obrotów był odłączony ale wszystkie kable byli poprowadzone no to go podłączyłem i rzeczywiście skuter nie chciał jechać nawęd 20 km/h i szarpał. Postanowiłem przerobić Piaggio ale nie chce żadnego Castoma z niego robić po prostu chce go ulepszyć wiec Ci którzy oczekują na EVO i na szpachlowanie lamp itp, niech nie śledzą tego projektu bo tu nic takiego nie będzie i się tego nie wstydzę. A wiec tak, gdy kupiłem Piaggio wyglądało to tak:
Przemalowałem kilka elementów karoserii i felgi na czerwono aby nabrał ciekawszej kolorystki.
Spolerowałem pokrywę przekładni.
Podpisałem opony białym pisakiem.
Zmieniłem klosze kierunkowskazów z seryjnych na Styl Carbon.
Zamontowałem przedłużacz amortyzatora firmy Str8 [50mm]
,
lampę Str8 Lexus Style Neon
wymieniłem lusterka na Carbon F1.
Okleiłem też plastiki i lagi Folią Carbon.
Z mechaniki to tylko jest zmieniony pasek napędowy Hebo którego to ja nie wymieniałem,
pasek napędu pompy oleju/wody firmy Dayco,
Czujnik temperatury,
Linka prędkościomierza RMS.
Ale wiem ze to co jest wymienione w silniku to tylko części eksploatacyjne i nie dadzą większego przyrostu mocy, dlatego darowałem sobie wymienianie tego ze zmieniłem świece i wszystkie płyny. Do zakończenia projektu jeszcze daleko, w najbliższym czasie zamierzam zrobić BadLook, wyciąć kilka wlotów no i polakierować plastiki. Piaggio aktualnie wygląda tak.
Oceniajcie nie boje się krytyki mogą być propozycje co poprawić a co zrobić.
Mechanika:
-Pasek napędowy Hebo
-Pasek napędu pompy oleju/wody Dayco
-Czujnik temperatury
Optyka:
- Lampa STR8 Lexus Style Neon
- Przedłużacz amortyzatora Str8 50mm
- Lusterka F1
- Klosze kierunkowskazów carbon styl
- Polerka przekładni
- Napisy na oponach
- lakierowanie sq
- oklejenie plastików Folią Carbon
Filmiki:
http://www.youtube.com/watch?v=wT1q_33liaw
http://www.youtube.com/watch?v=MqCB3HQyvZ4
http://www.youtube.com/watch?v=BO0xSaJ765Q
http://www.youtube.com/watch?v=RijXeBuYtEU
http://www.youtube.com/watch?v=zGHoXXzuZ6Y
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez Michele (2010-02-14 13:07:02)
Offline
Z nadkolem to nie problem (ja bd robil) wystarczy kupic Bak od Neosa albo Bws i wsadzic na miejsce starego i masz git , kiera nie pasuje w nrg mi sie to kompletnie nie podoba wiem bo sam robilem ;p
Offline
Maligi napisał:
wszystko ladnie pieknie ja bym mu kiere zrobil ;p mysle ze w nrg pasuje
noi dwaj nadkole albo badlooka (mi sie osobiscie pdoba bardzo w nrg ktos juz na tym forum ma )
ale masz bak wystajacy i bd problem ;/
Jak napisał wyzej nie chce sobie psuć skutera szpachlowaniem Na RL ładniej wygląda
Offline